Certificaathouders SMSi

Leden van de Vereniging ECHT zijn bedrijven, die het Security Management Systeem (SMS) of het Security Management Systeem met ICT (SMSi) hebben ingevoerd, met succes de SMS of SMSi-audit door een erkende certificerende instelling hebben doorlopen en in het bezit zijn van een geldig SMS of SMSi-certificaat. De SMS norm is per september 2014 opgevolgd door het SMSi certificaat. Voor lid bedrijven die zijn gecertificeerd conform SMS blijft dit certificaat van kracht tot het moment waarop zij een certificerende audit dienen af te leggen. Deze audit zal betrekking hebben op de eisen die het SMSi stelt.

F. Brands

R. Müller

B. Opmeer

Voor de SMS en SMSi-audits heeft Vereniging ECHT een overeenkomst gesloten met VPGI Certification en DEKRA Certification B.V.

Aspirant leden

Dit zijn bedrijven die zijn toegelaten als lid van Vereniging ECHT, maar nog niet zijn gecertificeerd conform SMS of SMSi. De aspirant status is tijdelijk. Voor de aspirant leden gelden voor het overige alle rechten en plichten die ook voor leden gelden.

Menu Title